انجمن دفاع از زندانیان سیاسی و حقوق بشر ایران                                                                                       بازگشت به صفحه اصلی

شکنجه وقرنطینه کردن فرهاد حاجی میرزایی فعال مدنی


فرهاد حاجی میرزایی توسط نیروهای امنیتی دربند 209 زندان اوین توسط نیروهای امنیتی به شدت شکنجه شده است.پس یک دوره شکنجه وبازجویی شدید در یک ماه گذشته فرهاد چند باربیهوش وبه بهداری زندان اوین منتقل می شود روز دوشنبه 18 آذرماه گذشته فرهاد حالش به شدت وخیم می شود که مسولین زندان وی را به بهداری انتقال وبستری میکنند. فرهاد حاجی میرزایی حدود یک سال است توسط نیروهای امنیتی بازداشت ودرزندان سنندج و اوین تهران تحت شکنجه وبازجویی قرارگرفته است.تااکنون فرهاد ازداشتن وکیل محروم وبلا تکلیف بوده است. علاوه برآن وکیل تعیین شده ازطرف خانواده اش نتوانسته است به پرونده فرهاد دسترسی پیدا کند. درهفته گذشته نیروهای امنیتی فرهاد را بعد از انتقال از بهداری زندان بدون لباس به سلول انفرادی انتقال وهرگونه ارتباط زندانیان را با ایشان ممنوع میکنند بعد از پنج روز نگهداری درسلول سر روز شنبه 23 آذرماه فرهاد حاجی میرزایی توسط نیروهای امنیتی واداره زندانها به بند قرنطینه زندان گوهردشت کرج تبعید می شود.طبق اخبار ارسالی ازطریق زندانیانی که درزندان کرج بسر می برند فرهاد حاجی میرزایی ازلحاظ جسمی وروحی بشدت آسیب دیده است واززخم ودرد شدید رنج می برد.
زندانیان گفته اند بیم آن میرود که نیروهای امنیتی فرهاد حاجی میرزایی را مسموم کرده باشند. این خبر به شدت خانواده فرهاد را نگران کرده است.
انجمن دفاع از زندانیان سیاسی وحقوق بشر،ازهمه نهادها ی مدافع حقوق بشر، عفو بین الملل، حقوق بشر سازمان ملل متحد، دیده بان حقوق بشر وانسانهای بشردوست درسراسر دنیا تقاضای تلاش عاجلانه برای حمایت از جان فرهاد حاجی میرزایی را میکند.

آزادزمانی - انجمن دفاع از زندانیان سیاسی وحقوق بشرایران
24 آذرماه 1387


Anonymous ناشناس
  ۲۵/۹/۸۷ ۱۰:۱۵ قبل‌ازظهر

khabar eshtebah nist, amma abed tavanch aknun dar zendan ast.


Anonymous ناشناس
  ۴/۲/۸۸ ۱۱:۰۸ قبل‌ازظهر

خبر مربوط به دستگیری پنجاه کارگری در سنندج و ضرو شتم آنها دروغ محض است. جالب این است که منبع خبر کسیبا اسم آزاد زمانی است. این برادر خبر را از کجا به دست آورده است و نیتش از جعل این خبر چیه؟


Anonymous ناشناس
  ۱۹/۳/۸۸ ۵:۲۶ قبل‌ازظهر

اعتصاب
اعتصاب غذای دویست نفر از نمایندگان اعضای شورای عمومی جمعیت ال یاسین در مرقد امام
از امروز 19-3-88، جمعی از نمایندگان اعضای شورای عمومی جمعیت ال یاسین
در اعتراض به بیش از 11 ماه حبس در سلول انفرادی و شکنجه های جسمی و روحی
استاد ایلیا (پیمان فتاحی) – رهبر جمعیت ال یاسین - در محل مرقد امام دست
به روزه مستمر (اعتصاب غذا) زدند. شرکت کنندگان که تا این لحظه به بیش از
دویست نفر رسیده اند در تجمع خود با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان
"ما خواستار رسیدگی فوری پزشکی به وضعیت جسمانی استاد ایلیا هستیم"،"ما
خواستار پایان شکنجه جسمانی و روحی استاد ایلیا هستیم"و"آقای شاهرودی آیا
فرمان هشت ماده ای امام فراموش شده است ؟"اعتراض خود را به بازداشت ها،‌
شکنجه ها و رفتارهای غیر قانونی دایره مذاهب وزارت اطلاعات و شدت گرفتن
حملات وتخريبهاي مطبوعاتي و رسانه اي بر علیه استاد ایلیا (پیمان فتاحی)
و اعضای جمعیت ال یاسین اعلام نمودند. شرکت کنندگان مصرانه خواستار دخالت
مستقیم رهبری در پرونده استاد ایلیا (پیمان فتاحی) و جمعیت ال یاسین در
پایان بخشیدن به ظلم ها و بی عدالتی های آشکار دایره مذاهب وزارت اطلاعات
بر علیه این جمعیت و رهبر و اعضای دربند آن شدند.
خبر این اعتصاب و بیانیه اعضای شورای مرکزی جمعیت ال یاسین در رابطه با
این اقدام اعتراض آمیز در وبلاگها و سایت های زیر ارائه شده است:
www.payame-elyasin.blogfa.com
www.el-yasin.blogfa.com
www.ostad-iliya.org


Anonymous ناشناس
  ۲۰/۳/۸۸ ۷:۲۴ قبل‌ازظهر

گزارشات از آغاز دومین روز اعتصاب غذای جمعیت ال یاسین در مرقد امام در آستانه انتخابات ریاست جمهوری
اعتصاب غذای بیش از دویست نفر از نمایندگان شورای عمومی جمعیت ال یاسین در حالی دومین روز خود را سپری می کند که کمتر از دو روز به انتخابات ریاست جمهوری ایران باقی مانده است. این تجمع که در اعتراض به بیش از دو سال ظلم و بی عدالتی دایره مذاهب ( از نهاد های وابسته به وزارت اطلاعات دولت محمود احمدی نژاد)، درباره جمعیت فرهنگی ال یاسین شکل گرفته، مصرانه اهداف خود را در رابطه با دادخواهی از مقامات خصوصا از مقام رهبری دنبال کرده و تا پایان بخشیدن به یازده ماه حبس انفرادی استاد ایلیا (پیمان فتاحی) - رهبر جمعیت ال یاسین ، ارسال تیم پزشکی برای معاینه کامل وی و رسیدگی عادلانه و قانونی به پرونده این جمعیت دردادگاههای صالحه، به اقدام اعتراض آمیز خود ادامه خواهد داد.
گزارشات از وضع جسمانی اعتصاب کنندگان حاکیست در دومین روز این اعتصاب غذا، مامورین امنیتی حاضر در محل با ممانعت از انتقال پتو به داخل حرم و سردتر کردن محوطه، فشار را بر اعتصاب کنندگان بیشتر کرده و حتی ورود آب و قند را برای بیماران و افراد مسن ممنوع کرده اند. اکثر اعتصاب کنندگان نیز به همین دلیل دچارسردرد و افت فشار و ضعف عمومی و بیحالی شده و نیاز به مداوا پیدا کرده اند.در این میان 6 نفر نیاز به سرم داشته و یک نفر هم متاسفانه به دلیل ابتلا به دیابت به کما فرو رفته و یک نفر هم دچار تشنج گردیده است. نیروهای امنیتی از رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی خودداری می کنند. درخواست مذاکره نماینده اعتصاب کنندگان نیز تا کنون با مقاومت نیروهای امنیتی مواجه شده است و تهدید مداوم نیروهای امنیتی به دستگیری شرکت کنندگان، کماکان ادامه دارد.
از سوی دیگر خبر می رسد وزارت ارشاد با همدستی وزارت اطلاعات، طی حکمی تازه به تمام رسانه های و خبرگزاری های داخلی و با تکراراتهام دروغین اقدام علیه امنیت ملی توسط جمعیت ال یاسین، مانع از انعکاس رسانه ای و پوشش مطبوعاتی داخلی این اقدام اعتراض آمیز شده و این اعتراض آرام و عدالتخواهانه را، امنیتی خوانده است.
در گزارشات بعدی خبرهایی از برخورد امنیتی ماموران اطلاعاتی با تجمع آرام اعتصاب کنندگان مقیم حرم امام به اطلاع خواهد رسید.


Anonymous ناشناس
  ۲۱/۳/۸۸ ۹:۵۴ قبل‌ازظهر

تلاش های ماموران امنیتی جهت حاکم ساختن جو تهدید و ارعاب در بین اعتصاب کنندگان جمعیت ال یاسین
از وضعیت اعتصاب کنندگان جمعیت ال یاسین در حرم امام خبر می رسد، نیروهای امنیتی حاضر در محل با پراکندن شایعه بمب گذاری در حرم توسط اعتصاب کنندگان، درها را بسته و تمام زائران را از حرم خارج ساخته و پس از محاصره چندین ساعته، قصد دستگیری تعدادی از اعتصاب کنندگان را داشتند که به علت مقاومت شدید آنان با شکست روبرو شد.
اعضای جمعیت ال یاسین در طی دو روز گذشته برای ساعاتی حتی حق استفاده از امکانات بهداشتی و خوردن آب را نداشته اند. پس از این بایکوت شدید، نیروهای امنیتی مستقر در محل، زائران را با پراکندن شایعات بی اساسی از قبیل وهابی و بهایی بودن جمعیت ال یاسین و فساد اخلاقی استاد ایلیا (پیمان فتاحی) رهبر این جمعیت و منحرف خواندن این گروه، از اطراف اعتصاب کنندگان پراکنده ساخته و حتی به پخش شایعه در بین شرکت کنندگان می پردازند. ماموران امنیتی تحت نفوذ دایره مذاهب وزارت اطلاعات، بیماران، افراد مسن و سایر اعتصاب کنندگان را تهدید به بازداشت کرده و با نشان دادن گاز اشک آور و تهدید به استفاده از آن، سعی در شکستن روحیه و حاکم ساختن جو ارعاب در بین اعضای جمعیت رادارند. بازجویان وبلاگ نویسان وابسته به وزارت اطلاعات دولت محمود احمدی نژاد نیز شایعات ساختگی خود را به دامنه اینترنت و حتی کامنت وبلاگ ها نیز منتقل کرده اند.
این در حالی است که کاندیداها و مسؤولین نظام اعلام کرده اند که نماینده ای جهت مذاکره و دریافت مطالبات نمایندگان جمعیت ال یاسین می فرستند اما تا این لحظه هیچ یک از سران و کاندیداهای ریاست جمهوری نماینده ای نفرستاده و اعلام حمایت و مسؤولین حاضر در مرقد حتی از پذیرش مسؤولیت جانی اعضای ال یاسین سر باز زده و تضمینی ارائه نداده اند.
www.payame-elyasin.blogfa.com
www.el-yasin.blogfa.com
www.ostad-iliya.org


Anonymous ناشناس
  ۱/۴/۸۸ ۱۰:۰۵ قبل‌ازظهر

به نام عدالت و آزادی
به نام حقیقت و درستی

بيانيه اختتام تحصن و اعتصاب غذای جمعي از نمايندگان شوراي عمومي جمعیت ال ياسين

شب گذشته در شامگاه شنبه سي ام خردادماه، نيروهاي امنيتي با هجوم خود به جمع 200 نفر از متحصنین جمعيت الياسين كه در مرقد آیت الله خمینی در اعتراض به عملكرد ناعادلانه دايره مذاهب وزارت اطلاعات در پرونده استاد ايليا (پيمان فتاحي) متحصن شده بودند، و با ضرب و شتم و دستگيري به گردهمايي صلح آميز اين جمع خاتمه دادند.
در طي اين دوازده روز نيروهاي اطلاعاتي بارها سعي كردند دستاويزي از اين جمع پيدا كنند و آنها را به بهانه اي دستگير كنند اما با هوشياري و رفتار مسالمت جويانه اين افراد و گواهی متوليان حرم بر صلح جويانه بودن اين حركت هيچ مستمسكي به دست آنان نيفتاد. وارد كردن اتهام شيطان پرست بودن، کافر و لامذهب بودن و تحريك ساير زائرين به حمله و توهين به اين جمع پرده هايي از تلاشهاي ناموفق آنان بود تا مگر به اين وسيله آنها را تحريك به اقدامي كنند كه بتوانند آن را مصداق جرم تلقي كرده و اقدام به دستگير نمايند.
اما ديروز در پي انفجار در اين مكان و استيصال نيروهاي امنيتي سعي كردند با ايجاد جو ارعاب دليلي براي برخورد با اعتصاب كنندگان بدست آورند و با حمله وحشيانه به متحصنين آنان را از مرقد آیت الله خمینی خارج نمايند.
ما نمايندگان شوراي عمومي جمعيت ال ياسين ضمن آنكه انفجار بمب در مرقد آیت الله خمینی را حركتي غيرانساني دانسته و محكوم مي كنيم، اعلام مي داريم كه اكنون بعد از دوازده روز از اعتصاب غذا و تحصن با توجه به واقعه پيش آمده كه خود نشان از عجز نيروهاي امنيتي داشته است و با دريافت گزارشاتي مبني بر اثرات مثبت اين حركت بر روند پرونده مربوطه به اين حركت خاتمه ميدهيم.
بنابراين خروج خود از وضعيت تحصن و اعتصاب غذا را با سعي در آمادگي هر چه سريعتر جهت مقابله با حيله هاي بعدي پيوند داده و آماده وارد شدن به ميدان جديد خواهيم شد.


جمعي از نمايندگان شوراي عمومي جمعيت الياسين
31/3/88


Anonymous پیام ال یاسین
  ۹/۴/۸۸ ۸:۳۸ قبل‌ازظهر

سواستفاده های غیراخلاقی دایره مذاهب وزارت اطلاعات از مدارک شخصی اعضای جمعیت ال یاسین
در طی چند سال اخیر دایره مذاهب وزارت اطلاعات با قرار دادن میکروفن و نصب دوربین در اتاق خواب ها و حمام های منازل، و شنود مکالمات خصوصی برخی اعضای جمعیت ال یاسین حریم شخصی افراد را مورد تعرض قرار داده و از این طریق سعی داشته تا شاگردان استاد ایلیا (پیمان فتاحی) را در جهت همکاری با دستگاه امنیتی ایران تحت فشار قرار دهد. تهدیدها و سواستفاده های غیراخلاقی دایره مذاهب وزارت اطلاعات همچنان ادامه دارد تا جایی که مطلع شده ایم چندی است که مأموران این نهاد امنیتی از طریق بازیابی کامپیوترها و نوت بوک های شخصی افراد به فیلم های خصوصی و عکس های خانوادگی عده ای از اعضای جمعیت ال یاسین دست یافته و مدارک خصوصی افراد را به عنوان اهرم فشار و دستاویزی در جهت پیشبرد مقاصد جاعلانه و فریبکارانه خود قرار داده اند.
این در حالی است که وظیفه ی دستگاه های امنیتی کشورها، برقراری امنیت جامعه و حفاظت از حریم شخصی افراد می باشد اما متأسفانه دستگاه امنیتی ایران خود عامل تعرض به حیطه ی خصوصی و مخل آسایش شهروندان ایرانی محسوب می شود.


Anonymous ناشناس
  ۱۰/۶/۸۸ ۴:۰۴ بعدازظهر

http://dehgani.persianblog.ir/post/85/


Anonymous ناشناس
  ۱۰/۸/۸۸ ۳:۴۷ قبل‌ازظهر

درود بر استاد ایلیا و جمعیت آل یاسین

خدا با شماست


Anonymous افشاگر
  ۵/۱۱/۸۸ ۸:۵۰ قبل‌ازظهر

افشای ترفندهای کثیف امنیتی در ساخت فیلم های مونتاژی اعترافات ساختگی...
::با چشمای خودتون ببینید یک نهاد امنیتی چطور میتونه به راحتی حرفها رو تحریف کنه و راست رو دروغ نشون بده.::


Anonymous ناشناس
  ۷/۱۱/۸۸ ۸:۲۳ قبل‌ازظهر

بیانیه مشترک منصورون حافظان و حاميان ايليا «ميم» (منصورون شماره 17) منتشر شد
در تاریخ 25 دیماه 1388 برابر 15 ژانویه 2010 منصورون بیانیه شماره 17 خود را به همراهی حافظان و حامیان ایلیا «میم» منتشر نمود. این بیانیه كه به مناسبت سالگرد آغاز دومين دور زندان استاد ایلیا «میم» صادر شده، به همۀ طيف هاي پيروان معلم بزرگ عصر ايليا «ميم» توصیه شده است که به مناسبت سالگرد دومین دور زندانی شدن استاد هيچ واكنشي نشان ندهند و برنامه ريزي و راهبرد واكنش ها را به دوستاني از طيف هاي حافظان (حافظان ايليا «ميم») منصورون و حاميان (حاميان ايليا «ميم») بسپارند. منصورون در این بیانیه به پیروان استاد ایلیا «میم» اطمینان داده اند که آنها به عنوان خدمتگزاران وفادار، همانند گذشته و بويژه زمانهايي كه استاد ایلیا «میم» در شكنجه گاه دايرۀ مذاهب (بند 209 اوین) بوده، با حداكثر هوشمندي و دورانديشي، كاراترين، ماندگارترين و ريشه اي ترين ضربات همه جانبه و بنيادي را به دايرۀ مذاهب، رهبران پشت پرده، و ايدئولوژي شيطاني و طالباني آن وارد خواهند كرد.
منصورون در این بیانیه ضمن یادآوری به در نظر گرفتن مولفه هایی در واکنش دهی، دشمن اصلي خود را هم چنان دايرۀ مذاهب معرفی کرده و همچنین اعلام نموده است که به مناسبت سالگرد آغاز دومين دوره زندان و شكنجۀ معلم بزرگ عصر استاد الياس رام الله (پيمان فتاحي) فاز سوم واكنش همه جانبه دفاع و حمايت از استاد الياس رام الله را طي 72 طرح راهبردي راه اندازي و فعال خواهد کرد. لازم به ذكر است برنامۀ منصورون و ساير طيف هاي حافظ و حامي معلم بزرگ، ايليا «ميم» شامل 720 طرح راهبردي و برنامۀ كليدي است كه در ده فاز اجرا مي شود. تا امروز (و طي دو سال گذشته) دو فاز اين برنامه به مرحلۀ اجرا درآمده و هم اکنون اجراي سومين فاز آن آغاز می گردد. در انتها به پيروان و دوستداران معلم بزرگ عصر ايليا «ميم» رام الله كه در داخل كشور زندگي مي كنند، در مورد واکنش دهی توصيه هايي شده است.

لینک دریافت بیانیه 17 منصورون:



http://www.4shared.com/file/207971974/55da35f4/ebooK-man.html



آدرس وبلاگ:

http://www.mansooroon.blogspot.com



آدرس ایمیل:
Bayan17mansoor@gmail.com


Anonymous بیانیه 17 منصورون
  ۷/۱۱/۸۸ ۸:۳۱ قبل‌ازظهر

بیانیه مشترک منصورون حافظان و حاميان ايليا «ميم» (منصورون شماره 17) منتشر شد
در تاریخ 25 دیماه 1388 برابر 15 ژانویه 2010 منصورون بیانیه شماره 17 خود را به همراهی حافظان و حامیان ایلیا «میم» منتشر نمود. این بیانیه كه به مناسبت سالگرد آغاز دومين دور زندان استاد ایلیا «میم» صادر شده، به همۀ طيف هاي پيروان معلم بزرگ عصر ايليا «ميم» توصیه شده است که به مناسبت سالگرد دومین دور زندانی شدن استاد هيچ واكنشي نشان ندهند و برنامه ريزي و راهبرد واكنش ها را به دوستاني از طيف هاي حافظان (حافظان ايليا «ميم») منصورون و حاميان (حاميان ايليا «ميم») بسپارند. منصورون در این بیانیه به پیروان استاد ایلیا «میم» اطمینان داده اند که آنها به عنوان خدمتگزاران وفادار، همانند گذشته و بويژه زمانهايي كه استاد ایلیا «میم» در شكنجه گاه دايرۀ مذاهب (بند 209 اوین) بوده، با حداكثر هوشمندي و دورانديشي، كاراترين، ماندگارترين و ريشه اي ترين ضربات همه جانبه و بنيادي را به دايرۀ مذاهب، رهبران پشت پرده، و ايدئولوژي شيطاني و طالباني آن وارد خواهند كرد.
منصورون در این بیانیه ضمن یادآوری به در نظر گرفتن مولفه هایی در واکنش دهی، دشمن اصلي خود را هم چنان دايرۀ مذاهب معرفی کرده و همچنین اعلام نموده است که به مناسبت سالگرد آغاز دومين دوره زندان و شكنجۀ معلم بزرگ عصر استاد الياس رام الله (پيمان فتاحي) فاز سوم واكنش همه جانبه دفاع و حمايت از استاد الياس رام الله را طي 72 طرح راهبردي راه اندازي و فعال خواهد کرد. لازم به ذكر است برنامۀ منصورون و ساير طيف هاي حافظ و حامي معلم بزرگ، ايليا «ميم» شامل 720 طرح راهبردي و برنامۀ كليدي است كه در ده فاز اجرا مي شود. تا امروز (و طي دو سال گذشته) دو فاز اين برنامه به مرحلۀ اجرا درآمده و هم اکنون اجراي سومين فاز آن آغاز می گردد. در انتها به پيروان و دوستداران معلم بزرگ عصر ايليا «ميم» رام الله كه در داخل كشور زندگي مي كنند، در مورد واکنش دهی توصيه هايي شده است.

لینک دریافت بیانیه 17 منصورون:



http://www.4shared.com/file/207971974/55da35f4/ebooK-man.html


Anonymous ناشناس
  ۱۴/۱۰/۹۰ ۱۲:۱۲ بعدازظهر

جوامع حقوق بشری کمک کمک فوری00905343255493
من وزارتی هستم وقت زیادی هم ندارم

کمک فوری

(اینجانظر بدهید)