انجمن دفاع از زندانیان سیاسی و حقوق بشر ایران                                                                                       بازگشت به صفحه اصلی

تماس با ما

آزاد زمانی : سخنگوی انجمن دفاع از زندانیان سیاسی و حقوق بشر ایران
تلفن » 00447930193378
آدرس مایل » azadzamany@gmail.com

تماس با مسئولین سایت : ad.hoqoqbashar@gmail.com


Anonymous ناشناس
  ۱۴/۱۲/۸۷ ۱۰:۰۷ قبل‌ازظهر

ببخشید من می خوام هرطور که شده کمک کنم راهنمایی کنید می خوام فعال حقوق بشر باشم چه کنم


Anonymous محمدخسين نادعلي
  ۷/۵/۸۸ ۵:۳۸ بعدازظهر

با سلام .
“كمپين دفاع از بازداشت شدگان معترض” كه در حدود 40 روز است فعاليت خور را به عنوان اولين مجموعه ي متشكل از وكلاي برجسته،وبلاگ نويسان و تعدادي از فعالين از گوشه و كنار ايران كار خود را آغاز نموده و تاكنون بازدهي خوبي را از خود بروز داده اشت و توانسته چشم هاي نگران خانواده ها را وضعيت فرزندانشان آگاه كند،نيازمند كمك همه ي دوستان منجمله شما مي باشد.
لطفا حمايت خود را از طريق شماره ي تلفن 09360254350 و يا EMAIL:azmcampeyn@gmail.com و يا با مراجعه به سايت كمپين به آدرس http://azmcampeyn.blogspot.com/ اعلام داريد.
همجنين ما مجدانه پيگير به دست آوردن حتي يك نام جديد از افراد بازداشت شده ميباشيم. كميته ي وكلاي كمپين نيز آماده ارائه خدمات رايگان ميباشند.مارا فراموش نكنيد.
به اميد آزادي تمام زندانيان ، شما و ما.


Anonymous kavoosi_saied@yahoo.com
  ۲۳/۴/۹۲ ۱:۰۳ بعدازظهر

من سعید هستم میخواهم فعال حقوق بشر باشم چکار باید بکنم

(اینجانظر بدهید)